A Rex Kutyaotthon Alapítvány a Microsoft Dynamics CRM (Customer Relationship Management, ügyfélkapcsolat-kezelő)  rendszer segítségével modernizálta nyilvántartását. A változtatástól az adminisztráció egyszerűsítését és költségcsökkentést remélnek.

A Rex Kutyaotthon Alapítvány 1992 őszén jött létre, az Állat-örökbeadási központja a Rex Állatsziget pedig 2004 nyarán nyílt meg. Az alapítvány 2013-ban 500-nál több bajba jutott állat számára talált új  gazdát, vagy juttatta vissza eredeti gazdájához, illetve évente átlagosan 900 kutyáról, macskáról, egyéb haszonállatról gondoskodik hosszabb-rövidebb ideig, valamint több, mint 1000 állatorvosi beavatkozást - ivartalanítást, műtéteket, sérülések kezelését - végez el a hozzájuk bekerülő állatokon. 

Mindez jelentős adminisztrációs teherrel is jár. A feladat megoldásához egy egyszerű Excel táblázat már nem elég, hiszen a bekerülő állatok minden adatát, azok változásait rögzíteni kell. Hasonlóképp kezelni kell a valódi és a virtuális örökbefogadók - egy-egy kiválasztott állat ellátását finanszírozók -, illetve az önkéntesek adatait is. Ezt segíti a jövőben a Microsoft rendszere, ami kereshetővé és visszakövethetővé tesz minden, a bekerülő állathoz kapcsolódó adatot.

A fotón Dr. Király Péter, alapító, Rex Kutyaotthon Alapítvány

A bejegyzés trackback címe:

https://neveljunkkutyat.blog.hu/api/trackback/id/tr985750332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.