A Tesco csatlakozik a brit Dogs Trust állatvédő szervezet kampányához és a csoporttal együtt hirdeti: kutyát egye életre veszünk, nem karácsonyra. Minderre bocsánatkérés keretében  került sor, miután a brit diszkontlánc az állatvédők szerint nem megfelelő üzenetet közvetített szóróanyagában.

A Marketing Magazine által ismertetett sztori jól illusztrálja, milyen szinten áll a brit állatvédelem például a magyarországihoz képest. A Tesco szezonális szóróanyagában megjelentett egy képet, amelyen egy gyerek egy tábla előtt áll, a táblán olvasható felirat: „csak egy kiskutyát szeretnék karácsonyra”. A brit reklámetikai hatósághoz, az ASA-hoz eddig ötven panasz érkezett az ügyben, a szervezet közölte: megvizsgálják a kérdést, mielőtt eldöntik, eljárást indítanak-e.

kari.jpgA kép illusztráció, a blog nem támogatja a karácsonyi kutyavásárlást :)

Az egyik nagy hagyományokkal rendelkező állatvédő szervezet, a Dogs Trust szintén elítélte a hirdetést, hozzátéve, hogy a Tesco már megkereste őket és közölte: nem célja, hogy arra bátorítsa az embereket, hogy kutyát vegyenek karácsonyra. A diszkontlánc nem csak elnézést kért, de kiemelte, hogy megérti az állatvédők üzenetét, miszerint kutyát egy életre vásárol az ember, nem karácsonyra.  A Tesco állítólag azt is megígérte, hogy részt vesz az idén 35 éves szlogen promotálásában.

A szigetországban élő kutyabarátok érzékenysége páratlan: tavaly egy másik kereskedelmi lánc, a Boots kapott hideget-meleget, miután az egyik marketing fotóján egy kislányt szerepeltetett, aki hajszárítóval próbált „unikornis frizurát” formázni a kutyája szőréből.

A bejegyzés trackback címe:

https://neveljunkkutyat.blog.hu/api/trackback/id/tr505576472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.